zondag 17 april 2011

The Lovett

Lovett.. Vele mensen zullen de naam wel ergens vaag van herkennen, bij andere begint er meteen een lichtje te branden maar er zijn ook mensen waarbij het helemaal zwart blijft in hun hoofd. Sinds afgelopen vrijdag ben ik verslaafd aan de film Sweeney Todd. De naam van mijn blog is dus ook afgeleid van de vrouwelijk hoofdpersonage: Mrs. Lovett. Ik hou van de manier hoe mijn twee favoriete acteurs samen de hoofdrol spelen en van het verhaal. Ergens is het toch romantisch.

Genoeg gehad over Sweeney Todd of mijn blogtitel. Ik ben van plan om hier verschillende dingen te plaatsen die me interesseren. Mijn tekeningen, nieuwste shopitems, films die mij leuk lijken, mijn korte verhalen en wel meerdere dingen. Als eerste zullen hier mijn korte verhalen komen te staan die ik in 2010 geschreven heb op mijn verouderde blog die ik had via Tumblr. Uiteindelijk ben ik daar onactief opgeworden en heb ik besloten opnieuw te beginnen op blogspot.

Het enige wat ik nog kan zeggen is dat ik hoop dat ik jullie niet zal vervelen en dat jullie een beetje zullen genieten van mijn posts.

Peace, Nadine

1 opmerking:

  1. nou ik ga je volgen hoor, ben erg benieuwd,

    veel fun in blogland

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen