dinsdag 19 april 2011

De drie S'en

Goodday! Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.. Ook hier in Vlaardingen scheen de zon hoog aan de hemel en ik dank de twee docenten die ons gewoon buiten les gaven. Heerlijk! Jammer genoeg kleur ik alleen niet snel bij en het enige dat ik doe is verbranden en vervellen. Moet ik weer hebben. Zelfs in de zomer loop ik er bij met de huidskleur van Sneeuwwitje..

Wanneer de zon schijnt krijg je de drie S'en and i love those. ♥ Sunshine, Short pants and Snacks! Het eerste wat ik daarom dus ook haalde in de eerste pauze uit de automaten: Coca Cola Cherry en een twix. Helaas hebben wij namelijk geen kantine, omdat ons bijgebouw, waar we 4/5 deel van onze lesweek zitten, vroeger een basisschool was en we daar enkel zitten omdat onze school verbouwd hebben we dus alleen de automaten die het haast nooit doen. Genoten van de zon, mijn cola en mijn twix en nu ben ik benieuwd, wat eet en drink jij graag als het gaat om snacks? Bij mij is dat vooral chocola, cassis en cola.

Peace, Nadine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten