woensdag 22 juni 2011

Toetsweek en het eind van het jaar.

GUTETAAAAG. Het eind van het jaar is gekomen. Boeken zijn ingeleverd en morgen gaan we richting Walibi met de derde klas. Wekenlang geen school en gewoon doen wat je wilt, maar het eind van het jaar betekend ook nog je laatste toetsweek en je overgangsrapport. Ik heb mijn rapportcijfers al - alleen mijn rapport nog niet - en de cijfers voor mijn toetsweek zijn ook binnen dus ik ga daar nu even mee pronken, hihi.

Het eerste cijfer is het cijfer dat ik heb gehaald voor mijn toets in de toetsweek, het cijfer daar achter is wat mijn overgangscijfer is voor dat vak.

Nederlands: Geen toets - 6.6, Frans: 8 - 6.9, Duits: 6,7 - 6.3, Engels: 8 - 7.2, Geschiedenis: 7 - 6.9, Aardrijkskunde: 6.3 - 6.4, Wiskunde: 8.4 - 6.6, Natuurkunde: 5.2 - 4.9, Scheikunde: 7.3 - 5.9, Beeldende vorming: Geen eindopdracht - 9.3, Economie: 5.5 - 5.8, Lichamelijke opvoeding: Geen eindopdracht - 6.1

Ik wil Sam echt heel erg bedanken. Ze heeft gezorgd dat ik echt hard geleerd heb. Uren achter elkaar, volgende keer alleen iets eerder beginnen, weet ik nu. Dus, heel erg bedankt meisje. Zonder jou had ik het waarschijnlijk verprutst.

Veel succes, iedereen die nu zijn proefwerkweek heeft en succes aan de gene die hun cijfers nog moeten krijgen. Hopelijk ging en gaat alles goed.

Peace, Nadine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten