zondag 12 juni 2011

Jack Sparrow

Hello! Een van de leukste films vind ik Pirates Of The Caribbean. Johnny Depp is dan ook mijn favoriete acteur, dus dat maakt het alleen maar leuker. Ik ging van de week opzoek naar plaatjes van deze filmserie en dit is het resultaat. Dit zijn een paar van de plaatjes, er zijn er natuurlijk nog meer, maar deze waren ongeveer even groot. Haha, dat gaf een mooier effect vond ik zelf, maar oke. Laat wat achter! Peace, Nadine.








De foto van mijn powerfest spullen - die ik beloofd had in mijn eerdere post - zullen morgen komen, ik zweer het. Haha, het spijt me echt. Forgive me!

1 opmerking:

  1. het is en blijft een lekker ding..

    In mijn tijd( jaaa daar kom ik weer ) had je 21 Jump Street( zoek maar eeffies op op internet)...toen speelde hij in een serie envanaf dat moment ben ik fan van hem geworden en nog steeds...er zijn weinig mannen die ik aantrekkelijk vind maar johnny heeft het allemaal wat het precies is weet ik niet maar hij is een Super acteur en een lekker ding hahaha


    Kus van mij
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen